implicit kern -- boundary char

Han The Thanh thanh at informatics.muni.cz
Fri Jun 30 15:02:48 CEST 2000

Dobry den,

neporadite mi prosim nekdo, proc se implicitni kern nepovazuje za
"discardable"? Kdy se muze stat, ze nejaky implicitni kern ocitne na
zacatku ci konci radku?

Ted jsem se narazil na takovy problem, kdyz jsem mel fonty s kerningy pres
boundary char. Chci totiz mit kerning se znakem mezerou. Napr. mezera za
carkou by mela mit trochu zuzena, protoze samotna carka uz je dost
"svetla". No a kdyz ta carka ocitne na konci radku, tak za ni jeste visi
implicitni kern s boundary char z fontu. Je toto chovani zadouci? Co by se
stalo, kdyby se implicitni kerny chovaly jako "discardable"?

Diky predem za odpoved,
Thanh