OFFTOPIC: ps, pdf a gv, xpdf

Ondrej Pinka pinka at alpha.euba.sk
Thu Jun 15 16:02:17 CEST 2000

dobry den

> Hmm... ja sa nevyznam v Latexe, myslim ze naozaj je
> problem v softwaru. Skuste si dat vyrobit postscript
> dakomu inemu z dvi, a ten si pozrite, popripade si

vsetky ps a pdf subory, ci ich stiahnem z netu alebo ich vytvorim sam
nezobrazia dobre.

> overte pod inym prehliadacom na pocitaci dakoho ineho,

viem ze mi to predtym islo (mal som RH, presiel som na slack)

> ci naozaj ide iba o vas prehliadac gv, alebo o chybu
> dvips. Ak mi poslete dvi subor, v dvips (bud pod
> Linuxom alebo Dosom) Vam vytvorim z neho postscript.

vdaka, ale tu problem nie je. ked napr. vytvorim pdf, adobe a reader to
zobrazi uplne spravne. a preto si myslim, ze to je v nastaveni fontov. ale
ako to urobit?

pinka