OFFTOPIC: ps, pdf a gv, xpdf

Ondrej Pinka pinka at alpha.euba.sk
Wed Jun 14 16:46:48 CEST 2000

dobry den

som latex rookie a mam takyto problem. subory dvi sa korektne zobrazia v
xdvi. ale v pripade ps a ghostview, resp. pdf a xpdf, ich zobrazi
nekorektne --- pismena su bez diakritiky, su rozmiestnene nerovnomerne
(napr. i je blizsie k predchadzajucej hlaske), akoby s minimalnym
rozlisenim, vzorce sa zobrazuju tiez akosi zvlastne. kdesi som davnejsie
cital, ze sa to da vyriesit zmenou fontov v xpdf a ghostview. vtedy som
tomu neprikladal nejaky vyznam, samozrejme, teraz ten zdroj nemam. man
xpdf mi prilis nepomohol a ani man gv (ak to tam je, nasmerujte ma,
please).

jeden pan mi poradil pouzitie ps fontov \usepackage{times} atd. ale podla
mna to je v prehliadacoch a nie v zdrojaku. zaroven mi odporucil tuto
konferenciu. ako teda dostat v xpdf a gv korektny nahlad? vdaka aj za
pripadne linky a docs.

ondrej pinka