latex - > rtf

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Tue Jun 13 08:45:09 CEST 2000

Uchac Radim wrote:
> , zkousel jsem i latex2rtf version 1.8
> z archivu cstugu ale neuspesne. Nevim jak programum
> vnutit ze pouzivam ceska makra.

Tiez som riesil podobny problem a ponukam moje riesenie:
1. zmenit kodovanie latexoveho suboru na cp1250
   (konvertor "cstocs2.exe" z archivov cstugu)
2. v subore "fonts.cfg" pre latex2rtf zmenit zapadne fonty
   na stredoeuropske (Arial -> Arial CE, ...)
3. skonvertovat subor pomocou latex2rtf
4. nacitat RTF do Wordpadu vo Windowse
5. znovu ulozit (hoci aj znovu vo formate RTF)

Nacitanie RTF do ineho programu nez je Wordpad skonci rozhodenim
akcentovanych znakov. Ako som si vsimol, vsetky programy (vratane
Wordpadu) ukladaju RTF tak, ze akcentovane znaky nahradzaju
sekvenciou "\'HexaHexa".

Zdravi

   Peter Gasparovic