latex - > rtf

Tomasek Martin TOMASEM1 at cs.felk.cvut.cz
Mon Jun 12 21:40:35 CEST 2000

> Ja jsem HTML nacetl do Internet Exploreru a pres clipboard prenesl do
> Wordu. Vsechny ostatni pokusy skoncily zmrsenim cestiny.

Pokud si vzpominam, tak RTF je format, co umi jenom specifikovat
barvy a fonty. Takze pokud se nespecifikuje kodovani cestiny, nejspis
zustava to puvodni (a navic treba i s jinym fontem). Na prekodovani bych
zkusil treba cstocs nebo podobny program.

Jinak, ten RTF vystup z M$ Wordu se da nejspis nacist jen pod windows
(pokud si dobre vzpominam). Vsude jinde by to melo zmenit fonty. Ale
pokud to vsechno zpracovavate jen pod Windows, tak to vsechno samozrejme
bude fungovat.

Martin Tomasek
tomasem1 at fel.cvut.cz