pdfTeX

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Sat Jul 29 22:00:36 CEST 2000

On Sat, 29 Jul 2000 Pavel.Ondrejovic at fmph.uniba.sk wrote:

> Problem je v tom, ze ja to potrebujem spravit na tlaciarni, co neovlada
> postscript... ;=(
>
> Mam free verziu 4.0 a ta to umoznuje iba pre postscriptove tlaciarne.
> Skusal som nainstalovat nejaku postscriptovu tlaciaren, vytlacit zrkadlovo do
> suboru a ten cez GhostView 2.8 vytlacit na nepostscriptovej tlaciarni, ale
> z nejakeho dovodu to nepreslo (bolo to vytlacene normalne).
> Da sa nejako rozchodit tato cesta ?
>
> Inak nema pdfTeX nejaky prepinac/primitiv/cosi ine, co dokaze
> nieco take ? Podla mna by to mat mohol, ale nenasiel som to ;=(.
> [...]

Mozne reseni je pomoci pdftexu soubor preskladat k obrazu svemu, pak ho
pomoci acroread prevest do ps, a ten pak beznym zpusobem vytisknou.
Zkuste se podivat na soubor pdfutils.tex, je tam ukazano, jak se stranky
daji poskladat, otocit atd. Cela cesta je tedy pdf->pdf->ps->tisk.

---
Ondrej Koala Vacha