pdfTeX

Pavel.Ondrejovic at fmph.uniba.sk Pavel.Ondrejovic at fmph.uniba.sk
Sat Jul 29 16:17:11 CEST 2000

> Ma to Acrobat verze 4

Problem je v tom, ze ja to potrebujem spravit na tlaciarni, co neovlada
postscript... ;=(

Mam free verziu 4.0 a ta to umoznuje iba pre postscriptove tlaciarne.
Skusal som nainstalovat nejaku postscriptovu tlaciaren, vytlacit zrkadlovo do
suboru a ten cez GhostView 2.8 vytlacit na nepostscriptovej tlaciarni, ale
z nejakeho dovodu to nepreslo (bolo to vytlacene normalne).
Da sa nejako rozchodit tato cesta ?

Inak nema pdfTeX nejaky prepinac/primitiv/cosi ine, co dokaze
nieco take ? Podla mna by to mat mohol, ale nenasiel som to ;=(.
Riesenie prepisovat makra na strankovanie mi nepripada vhodne ;=), hoci, tym
sa dal vyriesit bod 1.).

				vdaka
					Pavel