Times v LaTeXu

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Jul 20 14:15:38 CEST 2000

On Thu, 20 Jul 2000, Pavel Chalmoviansky wrote:

> Dobry den,
>
> chcel by som sa spytat, ci existuje nejake sikovne riesenie na problem
> pisania makkeho l, d, t v LaTeXu. Pouzivam times a za tymito pismenami sa
> vyskytuje pomerne velka medzera, co vyzera podla mna dost nepekne.
> Ako sa to da efektivne riesit?

Potiz je v tom, ze metrika neni udelana uplne dobre. Ja mam soukromou
verzi, ktera je v necem lepsi, ale ma zase radu jinych problemu a mozna v
necem i horsich. Uz delsi dobu se chystam k tomu, ze to opravim, ale stale
mi chybi cas. Ted uz bezpecne vim, ze az do konce srpna zadny cas mit
nebudu.

> V suuvislosti s tym pouzivam aj mathptm package. Zatial som spozoroval
> jeden problem. Pri velkosti pisma 12pt su grecke pismena v texte vyrazne
> vacsie ako male pismena. Mozte mi prosim poradit, ake typy pisma sa este
> daju pouzit tak, ze ku nim existuje aj matematicka sada (myslim volne
> dostupna)? Zatial som vyskusal Computer Modern a Times.

Vim jeste o fontu Lucida, ale ten je komercni (cenu neznam).

> Vdaka.
> Pavel

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz