Times v LaTeXu

Pavel Chalmoviansky chalmo at fmph.uniba.sk
Thu Jul 20 14:06:21 CEST 2000

Dobry den,

chcel by som sa spytat, ci existuje nejake sikovne riesenie na problem
pisania makkeho l, d, t v LaTeXu. Pouzivam times a za tymito pismenami sa
vyskytuje pomerne velka medzera, co vyzera podla mna dost nepekne.
Ako sa to da efektivne riesit?

V suuvislosti s tym pouzivam aj mathptm package. Zatial som spozoroval
jeden problem. Pri velkosti pisma 12pt su grecke pismena v texte vyrazne
vacsie ako male pismena. Mozte mi prosim poradit, ake typy pisma sa este
daju pouzit tak, ze ku nim existuje aj matematicka sada (myslim volne
dostupna)? Zatial som vyskusal Computer Modern a Times.

Vdaka.
Pavel