Nepresny BoundingBox

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Mon Jan 31 13:55:38 CET 2000

> Vsetky verzie epsf dokazu urobit ramceky alebo cokolvek ine len okolo
> BoundigBoxu. Inu informaciu nemaju. Ak rozmery obrazku a BB nie su totozne
> vysledok nemoze byt dobry. To, ze skutocne nemusia suhlasit sa mozete
> presvedcit pri skenovani alebo v Ghostview, ked v ramci jednoho bp je
> moznych niekolko poloh kurzora, ktorym BB urcujete. (BB su len v celych
> nasobkoch bp). Moja modifikacia epsf spociva v tom, ze mu dodam doplnkovu
> informaciu, ze rozmery obrazku a BB sa nelisia viac ako o 1 bp. Po vhodnom
> orezani, obrazok ma presne tie iste rozmery ako modifikovany BB.

Ja myslim, ze je nekde nejaka mylka.
Existuje moznost (a to napr. tiff2ps z tiffu, ktery ulozim pri
skenovani, opravdu dela) mit BB az na tri desetinna mista. Nektery
software dokonce vklada dvoji informaci: Celociselny BB pod
BoundingBox a presne udaje jako ExactBoundingBox. Problem tedy asai
je ve zdroji obrazku, je-li ulozena informace o BB chybna, nemuze nic
udelat dobre ramecek.

Zdravi
Karel Horak