Chybny csfont?

Richard Kralovic kralovicjr at archiv.ksp.edi.fmph.uniba.sk
Fri Jan 14 22:04:19 CET 2000

Dòa Pi, 14 jan 2000 ste napísali:

TeXovsky zapis od p. Kuzelku bol spravny, chyba bola naozaj vo fontoch. Tiez
mam Debian 2.1, ale ked som spustil XDvi z xtermu, bola vypisana hlaska, ze
nesedi checksum medzi vygenerovanym fontom a pouzitym tfm. Ked som zmazal
subor /usr/lib/texmf/fonts/tfm/public/cs/csb17.tfm a vsetko som pretexoval, uz
to fungovalo, ako malo.

Toto je tiez spravne, ale vysledok je ten isty.

> Dobry den,
> problem je v tom, ze vnejsi \vbox zdedi sirku \hsize z vnejsiho prostredi,
> pokud je \vbox v hlavnim vertikalnim modu, zdedi sirku tiskoveho zrcadla.
Myslim, ze vtomto problem nie je, \vbox totiz pouzije hodnotu \hsize len vtedy,
ak zacneme pisat odstavec. Ak ale iba donutra vkladame \hbox, \hsize sa
nepouziva.

S pozdravom
	Richard Kralovic