Chybny csfont?

Vit Zyka;phd student zyka at cmp.felk.cvut.cz
Fri Jan 14 16:27:03 CET 2000

On Fri, 14 Jan 2000 Vladimir.Michl at seznam.cz wrote:

> Bohuzel to take nevede k vysledku, vysledek totiz vypada:
>
>  -------------------
>  |Týnecké listy    |
>  -------------------
>
> tj. Vadi ta mezera za poslednim pismenem.
> *  Name:    Vladimir Michl                                           *

Dobry den,
problem je v tom, ze vnejsi \vbox zdedi sirku \hsize z vnejsiho prostredi,
pokud je \vbox v hlavnim vertikalnim modu, zdedi sirku tiskoveho zrcadla.
Chceteli jej zmenit, musite uvnitr \vboxu zmenit \hsize -- ve vasem
pripade (snad to bude chodit, nezkousel jsem to):
{
\setbox0=\hbox{\vrule\hbox{\a Týnecké listy}\vrule}
\vbox{\hsize=\wd0\box0 }
}
Jine reseni je mozne pomoci tabulky \halign.

Vit Zyka