[po_ad_ obr_zk_ a textu]

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Jan 4 13:09:15 CET 2000

> Jak se d_ v LaTeXu dos_hnout toho, aby neum_s_oval obr_zky tak, jak
> se mu l_b_, ale tak, jak chce u_ivatel.
>
> Pot_ebuju m_t obr_zek, pod n_m trochu textu, pak zase obr_zek, atd.
> Ve v_sledn_m dokumentu je v_ak text seskupen na jednom m_st_ a obr_zky
> a_ na dal__ stran_.
>
> D_kuji
>
> Petr Sezemsk_

Dobry den.
Jedna moznost je nepouzit okoli figure. Pak se obrazek chova jako jedno
velike pismeno a kam ho date, tam bude. Samozrejme se musite postarat,
aby tam bylo misto. Pokud chcete obrazky cislovat, odkazovat se na ta cisla
a pod. musite si sam osetrit to, co dela \caption v okoli figure.

Nebo okoli figure pouzijete a pomuzete si nepovinnymi parametry h, t, b, !
a pod. Popis najdete v nejakem manualu k latexu, posledni zmeny jsou popsany
v usrguide.dvi. Pokud je na strane moc obrzazku a malo textu, je potreba
si pohrat s parametry jako \topfraction, \textfraction a pod.

Existuji i baliky maker, ktere umoznuji obtekani obrazku a cisluji souhlasne
s okolim figure.

Zdravi
        Jaromir Kuben