Bounding box v Metapostu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Jan 3 10:42:56 CET 2000

[Charset ISO-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]
> [...]
>
> _ili
>
>  ______________
> |              |
> |     /\       |
> |    /  \      |
> |   /    \     |
> |  /      \    |
> | /        \   |
> | |--------|   |
> | |        |   |
> |              |

> mne nemohou uspokojit. Pot_ebuji p_esn_ opsan_ obd_ln_k. _e_en_ typu "zkus,
> ne, znova, ..." bohu_el nen_ mo_n_ ani provediteln_.

Dobry den.
Zkuste se podivat do Hobbyho manualu k metapostu, str. 22-23, na internal
variable bboxmargin (bud ji musite nastavit na 0 nebo pouzit primo
llcorner atd. - viz definice bbox v plain.mp) a na internal variable
truecorners.
Zdravi
        Jaromir Kuben