Cestina v LaTeXu v distribuci RedHat 6

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Feb 7 11:29:10 CET 2000

Dne 7 Feb 00, v 11:12, Josef Polách napsal(a):

> Ne, cestinu mam v Linuxu nastavenou celkem obstojne,
> text poridim ve vi, korektne s diakritikou, v kodovani 8859-2,
> ale TeX hlasi, ze nezna ty znaky.
> Nekde jsem se docetl, ze to zpusobuje Babel,
> ktery ma svuj czech.sty a nepusti TeX k tomu spravnemu czech.sty.
> Jak jej "odstrelit" a nasmerovat na ten spravny?

Prejmenovat na neco jineho, dat ten spravny czech.sty do spravneho
adresare, aktualizovat databazi, ale to vse predpoklada, ze mate i
odpovidajici cesky format, tedy csplain.fmt nebo cslatex.fmt, ktery si
musite sam generovat, a to tak, aby zpracovaval vami pouzivane kodovani.
(Toto je sice postup z Windows, ale je to principialni zalezitost, takze
by se to nemelo lisit.)

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163