Cestina v LaTeXu v distribuci RedHat 6

Josef Polách polach at okay.cz
Mon Feb 7 11:12:25 CET 2000

Ne, cestinu mam v Linuxu nastavenou celkem obstojne,
text poridim ve vi, korektne s diakritikou, v kodovani 8859-2,
ale TeX hlasi, ze nezna ty znaky.
Nekde jsem se docetl, ze to zpusobuje Babel,
ktery ma svuj czech.sty a nepusti TeX k tomu spravnemu czech.sty.
Jak jej "odstrelit" a nasmerovat na ten spravny?

Dik

Josef Polách