TeXovani TeXbook (Was: Re: diskuse ke spanelum)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Feb 3 10:01:24 CET 2000

On Wed, 2 Feb 2000, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> Nemam texbook.tex po ruce a nechce se mi ho tahat z CTANu, ale pokud me
> pamet neklame, je v nem explicitne uvedeno, ze si jej clovek smi pouze
> prohlizet. Ostatne, pdftex skonci na stejne chybe, musite udelat tentyz
> zasah jako pri texovani.

Zjistuji, ze muj priklad 'csplain texbook.tex' nebyl asi nejstastnejsi :-).

Tak tedy jiny priklad: 'csplain t.tex' je povel k vytvoreni me knizky
Typograficky system TeX (neni verejne k dispozici). Po odstraneni ligatury
v CSfontech dopadne spatne jedno pismeno na strane 118. Takze odstraneni
ligatury by zpusobilo projev zpetne nekompatibility na mych vlastnich
dokumentech.

Samozrejme, ja bych si to dokazal ohlidat a nahradit ve zdrojaku na onom
miste dvojici ?` napriklad za \char62.

Petr Olsak