Enumerate a radkovy rejstrik

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Feb 2 11:21:54 CET 2000

> Dobry den,
>
> ve dvousloupcove sazbe (styl multicolumn) pouzivam v LaTeXu 2.09
> prostredi enumerate. Pres nastaveni
>
> \topsep=0pt\parskip=0pt\parsep=0pt\itemsep=0pt\partopsep=0pt
>
> mi enumarate rozhodi radkovy rejstrik (posun o cca 3pt) a nezabira ani
> vlozeni vertikalni mezery velikosti Pisvejcovy konstanty.
>
> Poradte mi prosim, co je poterba jeste nastavit, aby zustal zachovan
> radkovy rejstrik.
> Obecna nastaveni pro text mam
> \lineskip=0pt
> \partopsep=0pt
> \baselineskip=12pt
> [...]

Dobry den.
V prvni rade bych se zamyslel nad prechodem k latex2e. Domnivam se, ze styly
pro latex z baliku tools pro latex 2.09 uz se nekolik let nemeni. Kdysi
v minulosti jsem take narazil na jakysi problem ohledne zarovnani pri nejakem
\fbox z minipage a v tom dva sloupce. S latex2e to naprosto zmizlo. Tam je
totiz balik tools udrzovan a chyby jsou neustale odstranovany.
Samozrejme netvrdim, ze Vam to v tomto konketrnim pripadu pomuze.
Zdravi
        Jaromir Kuben