TeXovani TeXbook (Was: Re: diskuse ke spanelum)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Wed Feb 2 15:09:16 CET 2000

   From: Martin Osovsky <osovsk at MATH.MUNI.CZ>
   Date: Wed, 2 Feb 2000 14:00:31 +0100

Zdravím,

   > myslim si, ze po prikazu tex texbook.tex se snad ani ke strane 339
   > nedostanete, ja jsem tedy alespon obdrzel hlasku, ze nejsem opravnen knihu
   > texovat :-). (mimochodem, jestli tohle cte nejaky pravnik - ja jsem se velice
   > zamyslel nad tim, jak si legalne vyrobit texbook pro osobni potrebu, ale
   > myslim, ze nase autorske pravo na to tak nejak nereflektuje. Nebudu to zatim
   > rozvadet, ale kdyby nekdo mel o takovouhle diskusi zajem, rad to rozvedu).

jednoduchou a (podle mého názoru) legální cestou jak získat prohlížitelnou
podobu je použít ke zpracování program, který podle Knutha nesplňuje podmínky
pro název TeX (tj. neprojde trip testem), ale dokáže si poradit s
TeXbook. Např. zkuste TeXbook pdfTeXovat :-)

Samozřejmě nejčistší způsob je si ji koupit!
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik at inet.cz