TeXLive-5

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed Dec 20 18:39:05 CET 2000

On Wed, 20 Dec 2000, Ladislav Kostal wrote:

> Zdravim,
>
> Ked je tu uz rec o %SUBJ%, chcel by som sa spytat jednu vec:
>
> Zacal som pouzivat instalaciu TeX-u z CD (co funguje vyborne, ze som tomu
> ani nechcel verit:), takze cela instalacia spocivala v pridani 2 riadkov do
> /etc/profile:). Ked som chcel vsak spustit csplain, vyhlasilo nieco v tom
> zmysle, ze ho nemoze spustit. Pozrel som sa ake ma prava a uvidel som
> toto: -r--r--r--. Este je tam zopar suborov s takymito pravami, inak su

skutecne: ls -la bin/i386-linux/cs*
-r--r--r--   1 root     root           74 Jun 19  2000 bin/i386-linux/cslatex
-r--r--r--   1 root     root           74 Jun 19  2000 bin/i386-linux/csplain

To me prekvapilo, uzrcite to neni zamer. Zjistil jsem, ze ve verzi z
12.6.2000 byla ta prava nastavena jeste dobre, zatimco verze, ze ktere se
to asi lisovalo z 27.6.2000 uz ma ta prava pomrsena. Ve dvou tydnech mezi
12.6 a 27.6. jsem uz moc nesledoval vyvoj TeXlive, vse jsem pred tim
dukladne vyzkousel a dospel k zaveru, ze to funguje. Taky to uz davno bylo
inzerovano jako verze posledni pred lisovanim. Netusil jsem, ze hosi
z TeXlive budou hrabat do veci, ktere jsem odzkousel, jim do nich nic neni
a oni je budou menit k horsimu! Docela me to stve a potvrzuje me to
v domeni, ze neni radno se zucastnovat nejakych hektickych vydavani CDcek.

Poznamka: zajimave je, ze pomrsena prava jsou jen v bin/i386-linux.
Ostatni platformy to maji dobre.

Petr Olsak