TeXLive-5

Ladislav Kostal ladislav.kostal at fem.uniag.sk
Wed Dec 20 13:42:21 CET 2000

Zdravim,

Ked je tu uz rec o %SUBJ%, chcel by som sa spytat jednu vec:

Zacal som pouzivat instalaciu TeX-u z CD (co funguje vyborne, ze som tomu
ani nechcel verit:), takze cela instalacia spocivala v pridani 2 riadkov do
/etc/profile:). Ked som chcel vsak spustit csplain, vyhlasilo nieco v tom
zmysle, ze ho nemoze spustit. Pozrel som sa ake ma prava a uvidel som
toto: -r--r--r--. Este je tam zopar suborov s takymito pravami, inak su
vsetky v poriadku. Je to chyba alebo to malo mat nejaky zmysel? Kedze je to
dvojriadkovy skript, skopiroval som si ho na disk, dal dobre prava a uz to
ide, takze ziadna vazna chyba. Len by ma zaujimalo, ako to bolo myslene....

To CD je fakt velmi dobra praca, vdaka vsetkym, co sa na nom podielali.

Ladislav Kostal