MikTex a cestina

Michal Rada michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Dec 19 14:51:07 CET 2000

> do prikazoveho radku pridejte odkaz na tcx tabulku, takze to pak
> muze vypadat treba takto:
>
> latex -translate-file=cp1250cs soubor.tex

  Skutecne funguje. Jen jsem musel napsat primo celou cestu k souboru i
priponu tcx. Jinak rval, ze to nemuze najit.

Jinak  pRi stazeni TeX-Live, ktery je umisten na strance p. Rybicky,
jsem se pak snazil spusti v miktextu soubor config.bat v adresari
miktex\config

(pochopitelne jsem upravil cesty k initexmf.exe a hodne to psalo ruzne
chybove hlasky, jako treba ze chybi \endcsname, ...). Sice to asi neni
potreba zkouset, ale nevim, jestli ty soubory v te instalaci jsou vsechny
OK.

 S pozdravem,
			Michal R.

Michal Rada                                            obor Informatika
michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha