PS viewer, gsftopk

Michal Rada michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Dec 18 14:16:43 CET 2000

On Mon, 18 Dec 2000, Jaromir Kuben wrote:

> [...]

 Ja jsem minuly rok pouzival dvi-prohlizec, ktery mi zobrazoval i
includovane postscriptove obrazky - jmeno se dvisvga.

 Obcas (kvuli barvam) jsem se chtel podivat primo na postscriptovy soubor
a take to slo v SVGAlib-rezimu - ale nevzpominam si na nazev toho
programu. Jen na to, ze to bylo velmi pomale.

 Michal R.
Michal Rada                                            obor Informatika
michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha