komfortní používání klávesnice pod Windows

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Dec 14 08:41:05 CET 2000

Mozno sa da najst dajaky klavesnicovy ovladac, s ktorym sa vyriesi Vas
problem. Podla mna je este lepsie riesenie to, ze Vam program automaticky
prepne klavesnicu, ked zacnete pisat matematiku alebo pridete kurzorom "do
matematiky". Mna to svojho casu tiez prestalo bavit prepinat a potom som
robil aj preklepy. Mam vlastny editor, kde som mohol vyskusat vselico. Aj
som vselico skusal a nakoniec ako najlepsie riesenie sa mi zda to
automaticke prepinanie. Robot nezabudne prepnut. Mam to ale iba v DOS-e.

Moj nazor:  pisat matematiku so zapnutou cesko-slovenskou
            klavesnicou nie je ono

Zdravi
Ladislav Bitto