Re: komfortní používání klávesnice pod Windows

Daniel Hort hort at risc.upol.cz
Thu Dec 14 07:56:03 CET 2000

> Pritom je podle mne naprosto logicke, aby klavesy psaly bez shiftu
> cesky, se shiftem
> specialni znaky a na cislice mame numerickou klavesnici.
> Nebavi me to porad prepinat, pisu hodne matematickeho textu.
> Nevite prosim nekdo, jak se s tim vyporadat (vhodny driver pod Windows).

Dobry den,

    pod Win lze pouzit programek Keys+, který umoznuje premapovat klavesy
(vcetne mrtvych klaves ´, ˇ...) a udelat si tedy svou vlastni klavesnici.
Lze ho najit na
http://www.szp-software.com/.
Je tam free  verze i lepsi share verze. Treba to vyresi vas problem.

DH

Daniel Hort
Palacky University, Olomouc 771 76
Department of Algebra and Geometry