radkovy rejstrik

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Dec 11 13:55:45 CET 2000

Dobry den,

minuly tyden jsem posilal dotaz, ale poslal jsem ho uplne jinam :-(
Dotaz znel:
kdysi mi tu J. O. poradil pouzit gumovou mezeru
(\baselineskip 12pt plus .3pt) pro dodrzeni
radkoveho rejstriku. Funguje to, ale nyni
bych radeji - abych se vyhnul nezadoucim
dusledkum v LaTeXu- nastavil podobnou toleranci
pro \linespread, abych i s timto prikazem
dodrzel radkovy rejstrik. Laboroval jsme s
\lineskip a \lineskiplimit, ale nejak se mi to
nedari. Muze nekdo poradit?
Diky.

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163