info o konferencii (fwd)

Martin Bily BILY at cs.felk.cvut.cz
Mon Dec 11 11:24:40 CET 2000

From: Jana Chlebikova <chlebikj at dcs.fmph.uniba.sk>
Subject: info o konferencii

Zdravim vsetkych priaznivcov TeXu,

 na valnej hromade nezostal cas na reklamu o EuroTeX2000 a upozornenie,
ze specialna cena 350 euro plati len do konca roka,  potom skok az 650 euro.
Poliaci budu organizovat zadarmo, resp. za symbolicku cenu
autobus do Holandska a zistuju zaujem z nasej strany (CSTUGu).

Preto pokial sa niekto chysta na Eurotex 2000 a zvazuje moznost pouzit
dany autobus (odchod z Krakova alebo Warsavy), nech sa mi okamzite ozve:

  chlebikj at dcs.fmph.uniba.sk

Tiez pokial viete o niekom, kto sa chysta, ale necita konferencie,
forwardnite mu prosim tento e-mail.

Info o konferencii je dostupne na adrese:

 www.ntg.nl/eurotex/

Dakujem a ostavam s pozdravom,

Jana Chlebikova

| Jana Chlebikova, Dept. of Informatics Education                     |
| Faculty of Mathematics, Physics and Informatics, Comenius University|            |
| Mlynska dolina, 842 48 Bratislava                                   |
| Slovakia                                                            |
| tel.: +421-7-60 295 396       e-mail: chlebikj at dcs.fmph.uniba.sk    |
| fax.: +421-7-65 424 826       http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~chlebikj|