dvips a pcx; cesta pre eps subory

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Aug 30 12:44:23 CEST 2000

On Mon, 21 Aug 2000, Jiri Osoba wrote:

> No ja jsem to zkusil a pouzije-li se CCIT4 komprese v EPS, pak mi
> vychazi pomer PCX:EPS asi tak 4:1. Takze je spis otazka toho, zda je
> PCX idealni.
>
> Osobne pouzivam pro uchovani obrazku PNG (ten jde nacist i do pdfTeXu)
> a paralelne s tim EPS v nejake kompresi (CCIT4 nebo LZW). Vse funguje
> k me plne spokojenosti.

Starsi osvitky ovsem zvladnou jen EPS bez komprese a HP LaserJet 4m taky
ma nekdy problemy i s komprimovanymi obrazky, ktere GS vykresli. Pokud
chci byt zcela kompatibilni, pak potrebuji EPS bez komprese. Embellish mi
urcite EPS nenacte, nevim, zda to zvladne Gimp -- a kdyz po kontrolnim
tisku zjistim, ze obrazky nejsou uplne dobre a potrebuji retus, a mam je
ve formatu, ktery jiz do grafickeho programu nenactu, pak je to skoro na
obeseni...

> Jiri.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz