dvips a pcx; cesta pre eps subory

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Tue Aug 22 18:08:37 CEST 2000

From: Anton Surda <fyzisurd at savba.sk>

PS,

> Ktora verzia dvips si dokaze poradit s Texovym suborom s takto
> skompresovanymi obrazkami?

Domnivam se, ze jakakoliv (akorat pozor na pripadny vyskyt znaku % na
zacatku radku - tj. pokud to neni ASCIIHEX, ale ASCII85 - dvips pak ma
tendenci tyto radky povazovat za komentar a vyhodit je), protoze to je
standardni EPS (ma %%BoundingBox atd.). Zobrazeni a tedy i
interpretace daneho kodu (dekomprese) je zalezitosti az
PostScriptoveho RIPu (tedy tiskarny, GS apod.)

Jiri.