dvips a pcx; cesta pre eps subory

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Tue Aug 22 13:51:30 CEST 2000

From: sKIm <xspace03 at fest.stud.fee.vutbr.cz>

> Dobre a potom ktery program to umi udelat tuto kompresi??
> myslim CCIT a pokud mozno v linuxu.
> No a potom by me zajimalo jaky je idealni zpusob pro scanovani
obrazku a
> prevod do texu. Aby to vypadalo pekne.
> Ted mam nejake fotky (gif, jpg) a budu potrebovat udelat pdf a ps.
> Tazke co je vyhodnejsi? Predpokladam ze do pdftexu asi png a na ten
ps
> coy?

Tak pro Linux neporadim, ja pouzivam Image Alchemy pro Win32
(www.handmade.com).

Pro perovky je idealni EPS/CCIT-Fax4 komprese, pro fotky (barevne nebo
sede) EPS/CCIT-JPEG komprese, pro ostatni barevne EPS/LZW komprese.

Pozor - tyto komprese jsou definovany az v nekterem vyssim levelu PS,
takze zjistit na jaky Level to je. Dle mych zkusenosti si s ttim
GhostScript poradi stejne jako Kyocera s PS emulaci.

Pro pdfTeX pak JPG (foto), PNG (barevne a perovky; pro perovky by byla
lepsi CCIT-Fax4 komprese, kterou PDF podporuje, ale neumi ji pdfTeX -
tedy ne standardne, ale kdyz se upravi zdrojaky a prelozi ... tak
vsechno jde).

Jiri.