dvips a pcx; cesta pre eps subory

sKIm xspace03 at fest.stud.fee.vutbr.cz
Tue Aug 22 13:39:22 CEST 2000

Dobry den

> No ja jsem to zkusil a pouzije-li se CCIT4 komprese v EPS, pak mi
> vychazi pomer PCX:EPS asi tak 4:1. Takze je spis otazka toho, zda je
> PCX idealni.
>
> Osobne pouzivam pro uchovani obrazku PNG (ten jde nacist i do pdfTeXu)
> a paralelne s tim EPS v nejake kompresi (CCIT4 nebo LZW). Vse funguje
> k me plne spokojenosti.

Dobre a potom ktery program to umi udelat tuto kompresi??
myslim CCIT a pokud mozno v linuxu.
No a potom by me zajimalo jaky je idealni zpusob pro scanovani obrazku a
prevod do texu. Aby to vypadalo pekne.
Ted mam nejake fotky (gif, jpg) a budu potrebovat udelat pdf a ps.
Tazke co je vyhodnejsi? Predpokladam ze do pdftexu asi png a na ten ps
coy?

s pozdravem

Michal Spacek

`Michal Spacek 				   "