Obrazky z AutoCADu

David Ondrich dond at sirrah.troja.mff.cuni.cz
Fri Apr 28 10:43:36 CEST 2000

Zdravim.

-> Bohuzial, prave to neviem ako. Poradi niekto, akko previest
-> obrazky y AutoCADu do EPS alebo PCX?

Nemam bohuzel po ruce zadny pocitac s AutoCADem, ale pokud si matne
pamatuji (moje vzpominky se tykaji klikaciho AutoCADu R14 na M$ Woknous),
je nekde v nabidkove rolete (tusim v Soubor) Export a tam reknete, ze
chcete PostScript. Podrobnejsi udaje mohu poskytnout nejdrive priti utery,
drive se k zadnemu pocitaci s ACADem nedostanu...

Muzete tez zkusit AutoCADovou konferenci, newsovou skupinu.

--
Mejte se, zdravi
  								      dond