Obrazky z AutoCADu

Ing. Jaroslav Antos antos2 at eryx.zcu.cz
Fri Apr 28 10:33:22 CEST 2000

Ptal jsem se kolegu, jestli jsem neco neprehledl, ale asi ne, takze
na 100% umi AutoCAD format EPS, kdyby ne tak umi napríklad WMF
nebo jine vektorove formaty, ktere neni problem konvertovat

                                  Jaroslav Antos

Stanislav Paluch wrote:

>  Bohuzial, prave to neviem ako. Poradi niekto, akko previest
>  obrazky y AutoCADu do EPS alebo PCX?

> S.Paluch

   Ing. Jaroslav ANTOS                            tel: 019/74 91 204
   Utvar prorektora pro studium
   Rektorat ZCU v Plzni                                019/742 33 04
   Univerzitni 8
   P L Z E N                                      fax: 019/742 33 04