Yap & fonts

Josef Krob jokr at ics.muni.cz
Wed Apr 12 17:26:49 CEST 2000

At 12.4.2000 13:25:00, you wrote:
>Dobry den,
>
>nedavno som si chcel precitat dvi.* subory ulozene v /texmf/doc (jedna
>sa o MikTeX distribuciu). Niektore z nich sa mi nedali precitat. Yap
>napisal:
>"Yap is creating PK font csr10..." a zamrzol. Nevedeli by ste mi
poradit
>v com
>je chyba? Mam chybne fonty alebo je chyba v dvi.* suboroch?

- Nejdrive si overte, zda mate verzi 1.20d MiKTeXu, v tech starsich Yap
obcas delal problemy pri generovani fontu
- podivejte se zda mate potrebne zdroje pro generovani a zobrazeni
(mf,tfm,vf)
- zda jsou v miktex.ini nastavene spravne odpovidajici cesty (mely by
byt, pokud jste do toho ci do TDS nijak nezasahoval)

Josef Krob
krob at msh-paris.fr
www.phil.muni.cz/~jokr