Klavesnice ve Win95

Erik.Bartos at fmph.uniba.sk Erik.Bartos at fmph.uniba.sk
Thu Apr 6 12:28:22 CEST 2000

>   Dobry den,
>muj problem souvisi s TeXem pouze neprimo. Nevite o programu, kterym by se
>dalo
>zmenit rozlozeni klaves ve Win95, pripadne si nadefinovat vlastni klavesnici
>?? Narazil jsem pouze na Janko's keyboard remap, ale vytvoreny *.KBD soubor
>jsem uz nebyl schopny vnutit Windozum...

  Pouzil som tiez Janko's keyboard generator for Win95 na vytvorenie
"vlastnej" klavesnice. Vytvoreny *.kbd subor som potom jednoducho premenoval na
kbdsl.kbd (subor pre slovenske rozlozenie znakov) a prekopiroval do systemoveho
adresara Windowsov. Teraz po prepnuti klavesnice na slovensku mozem vo WinEdt
pouzit svoje nastavenie.
  V pripade ak pouzivate aj slovensku (resp. cesku) klavesnicu a nechcete si
takymto sposobom menit jej nastavenie, staci si trebars pridat do ponuky nejaku
klavesnicu exotickeho jazyka a prislusny subor kbd??.kbd prepisat svojim
vlastne vytvorenym suborom (rovnakeho mena).
  S pozdravom,
					Erik B.