Klavesnice ve Win95

stanislav.vrtak at st.sk stanislav.vrtak at st.sk
Thu Apr 6 08:17:34 CEST 2000

Zdravim

Ja som to vo WinEdt vyriesil tak, ze som si nadefinoval pre znaky, ktore nie
su na slovenskej klavesnici klavesove skratky, pricom makro Ins po stlaceni
vlozi do editora pozadovany znak (prip. retazec). Da sa to urobit v menu
Options|Menu setup v polozke Shortcuts (pozri obrazok). Ma to potom iba
jednu drobnu chybu - editor nezvyraznuje po napisani zatvorky jej
naprotivok.

S pozdravom
Stano Vrtak