Problemy s PS filtry

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Mon Sep 13 15:04:07 CEST 1999

> Asi je to evergreenovy problem, ale stale jsem nenalezl uspokojive
> odpovedi - vi nekdo o ejakem FAQ na tohle tema?
>
> Mate-li PS vystup generovany z ruznych baliku a ten prozenete pres ruzne
> filtry jako mpage apod dojde obcas k zaseknuti PS tiskarny obvykle po
> jedne strance , nebo v okamziku, kdy je v PS souboru includovany EPS
> obrazek - Kdyzi uz mi poradil nekdo (mozna OK Vacha ?) reseni u nekorektne
> generovanych PS z Windows - spatne poradi stranek a preamblu. Budiz - to
> jsou Win. Ale ted jsem odhalil problem podobny v dokumentu psanem
> [...]
Nevim, jestli nasledujici postreh souvisi nejak s vasim problemem,
ale na obrazcich z metapostu jsem zjistil, ze starsi verse dvips,
kterou jsem az donedavna pouzival, mela default compressed vystup
(odstraneni vnitrnich komentaru z vkladanych obrazku), nektere
problemy (nikoli pri tisku, ale zatim jen pri prohlizeni pomoci
dosovskeho ps_view, kdy naskakovaly stranky s obrazky vickrat)
zmizely nastavenim prislusneho option v configu (tusim K).

Zdravy Karel