Latex a landscape

Ing. Stefan Billik billik at sun.uniag.sk
Mon Sep 13 10:52:18 CEST 1999

On Thu, 2 Sep 1999, Ivan Brezina wrote:

> Dobry den.
> Mam takavyhle problem, pouzivam CSLatex pod Linuxem a potreboval jsem
> udelat velkou "landscape" tabulku.
> Pouzil jsem:
> \documentclass[a4paper, landscape]{letter}
>
> ale latex me ignoroval. Myslel jsem si, ze je chyba u me. K
> dyz jsem ale progrepoval dokumentaci k latexu, nasel jsem
> priklad ktery obsahoval podobny prikaz a byla tam veta,
> jako ze kdyz pouziju tuhle hlavicku, ze dokument se vysazi
> jako landscape. Nevysazel. Nakonec jsem pouzil pstricks.
> Je potreba pro otoceni stranky nejake zaklinadlo ?

> [...]
Pouzivam \special{ps: gsave 90 rotate}
potom sa vratim par okolo 20cm a pokracujem s nejakym \makebox ...
Vsetky okraje su tam(...!)
a na koniec \special{ps: grestore}

Pouzivam to od vtedy, co som cital clanok od pana Olsaka "TeX a PostScript".

Je to velmi neelegantne riesenie.

                                                                    steve.
  http://sun.uniag.sk/~billik                   mailto:billik at sun.uniag.sk
         Perl_SQL_LaTeX_HTTP_HTML_PHP_CGI_Gimp_Joe_Bash_X11_Java_C