chyba v texmf.cnf na TeXLive?

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Sep 9 09:34:00 CEST 1999

On Wed, 8 Sep 1999, Mario Hubert wrote:

> Dobry den.
>
> Po uprave texmf.cnf suboru z Texlive4 ako napisal pan Krob uz aj mne bezi
> pdfcslatex. Cize odporucam vsetkym tym ktory pouzivaju Texlive 4 na win
> platforme aby si poopravili spomenuty subor.

Ano, je to pro platformu MS Win dosti zavazna chyba na tom CDcku.
Bohuzel jsem ji nemel moznost odhalit v dobe testovani, protoze pracuji
pouze s UNIXovymi platformami a dobrovolni testeri pro MS Win nic
nehlasili.

Jedno dopoledne jsem chtel zkusit vec testovat i na jednech NT na nasem
pracovisti. Ale po vysilujicich ctyrech hodinach, kdy jsem mel aleposn
provereno, ze funguje csplain, jsem dalsi testovani vzdal, protoze opravdu
s tim systemem neumim pracovat.

Z pohledu UNIXu je skutecne ta dvojtecka se strednikem
zamenitelna, ale ten prokledy DOS ma pro dvojtecku vyhrazen vyznam
oddelovace pismene disku od dalsi casti cesty. To mi mohlo dojit.

Vytvoril jsem na ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/ novy soubor
chyby.tl4, kam budu zakladat vsechny zname chyby, ktere se na tom CDcku
v souvislosti s CSTeXem objevi. Pravdepodobne behem jednoho dne se to
odzrcadli na oficialni ftp server CSTUGu.

Petr Olsak