Pomlcky

Hanus Adler had at articon.cz
Mon Sep 6 12:01:34 CEST 1999

On 25 Aug 1999 10:34:30 +0200, Petr Olsak <olsak at math.feld.cvut.cz> wrote:
>lze nalezt v dokumentu "Prvni setkani s TeXem", ktery je napriklad
>v pdf formatu umisten na ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/doc/prvni.pdf.

Dobrý den,

v dokumentu prvni.pdf se píše, že dlouhá pomlčka se používá jen v
anglických dokumentech. Mám pocit, že jsem ji ale mnohokrát viděl ve
starších knížkách v češtině (a sám ji také používám), přičemž jediný
rozdíl mezi českým a anglickým použitím je, že v češtině jsou kolem ní
mezery.

Existuje mezi účastníky této konference shoda v tom, zda se má psát v
českých dokumentech krátká (--) nebo dlouhá (---) pomlčka?

S pozdravem

Hanuš Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."