HP 5000

Josef Feit jfeit at dior.ics.muni.cz
Fri Sep 3 13:08:39 CEST 1999

zyka at waltz.felk.cvut.cz (Vit Zyka;phd student) writes:

>A0 tiskarna HP 755 vseobecne mene podporuje PostScriptovy vstup nez
>HPLJ. Mj. ma rozdilny (rozumej sirsi; myslim ze to je 15mm proti 7mm)
>okraj na nastavenem MEDIU, kam netiskne - bez ohledu na fyzicky okraj
>papiru.
>Mozna, ze vase tiskarna se chova podobne, a ze ramecek mate v pasu, kam z
>jazyka HPLJ tisknout lze, ale z Postcriptu (bez nastaveni vetsiho media),
>ne.

>Zdravi Vitek Zyka

Diky za tim, vyzkousim.
Nicmene asi to tim nebude, protoze ramecek vychazel
nekde 8 cm od okraje strany (tisk posteru v eps tvaru
rozsekany na jednotlive strany programem poster).

Kdyz jsem ale zaverecne oramovani posteru:
\fbox{%
\usebox{\poster}%
}

nahradil (pstricks):
\psframebox[linewidth=1mm,framearc=0.05,framesep=15mm]{%
\usebox{\poster}%
}

tak to funguje... :-)

JF