Latex a landscape

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Sep 3 10:28:37 CEST 1999

> Dobry den.
> Mam takavyhle problem, pouzivam CSLatex pod Linuxem a potreboval jsem
> udelat velkou "landscape" tabulku.
> Pouzil jsem:
> \documentclass[a4paper, landscape]{letter}
>
> ale latex me ignoroval. Myslel jsem si, ze je chyba u me. K
> dyz jsem ale progrepoval dokumentaci k latexu, nasel jsem
> priklad ktery obsahoval podobny prikaz a byla tam veta,
> jako ze kdyz pouziju tuhle hlavicku, ze dokument se vysazi
> jako landscape. Nevysazel. Nakonec jsem pouzil pstricks.
> Je potreba pro otoceni stranky nejake zaklinadlo ?

> [...]

V latex2e pokud vim, zadna takova volba neexistuje. Aspon v source2e.dvi
nic neni. Mozna jste prehledl nejake varovani o nepouzite globalni volbe.
K otoceni muzete pouzit asi nejlepe balik graphics/graphicx, kde jsou
primo prikazy k otaceni boxu, zvetsovani a pod. Dokumentaci najdete
v grfguide.dvi/grfguide.ps. Jde o standardni balik v latex2e.
Zdravi
        Jaromir Kuben