Problem roku 2000

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Tue Sep 14 15:16:57 CEST 1999

Dobry den,

vzdy som si myslel, ze mna, ktory pise datum zasadne rucne sa tento
popularny problem nemoze nijako tykat. Ukazuje sa vsak, ze moje makra na
sadzbu zoznamu literatury, ktore su zalozene na cisle 19, budu zachvilu k
nicomu.

Vedel by mi niekto poradit, ci sa v Texu da skonstruovat makro, ktoreho
vystupom by bol text az po najblizsie 19 alebo 20? (Vopred neviem co tam
je!) Dalo by sa vyborne
vyuzit aj v tabulkach, kde sa jednotlive polozky oddeluju bud & alebo \cr.

Dokazem to urobit len tak, ze nacitam cely odsek, potom z neho vylovim
potrebnu cast a zbytok vratim. Ukazuje sa vsak, ze zvysok, ktory  vratim
uz nie je celkom ten isty  ako predtym a niekedy sa sprava inak ako
bez tejto manipulacie. Da sa to spravit lepsie?

Za odpoved dakuje

Anton Surda