garamond, bodoni

Petr Mach mach-petr at telecom.cz
Fri Oct 29 01:29:25 CEST 1999

> Bodoni je jako postscriptovy font pritomny na CD Pisma, loga, symboly III
>
> od DTP Studia. Jestli se da jeste koupit, nevim. TeXove metriky si
> vygenerujete
> snadno. Ovsem, toto pismo ma na zminenem CD  STRASNY kerning. Aby bylo
> pouzitelne, bylo by ho potreba bud zrusit, nebo rucne opravit.
>
> O Garamondu nevim. Rad bych to vedel. Pro anglicke texty ho najdete na

Jestli nepotrebujete kerning, a mate tyto fonty v ttf verzi,  tak si je muzte
zkonvertovat na mf. Tento format by vam take mohl vyhovovat ne?
Konvertor je na:
http://ilm.mech.unsw.edu.au/tex-archive/support/ttf2mf/
Budete k tomu potrebovat prekodovaci tabulku, muzete si ji udelat,
nebo vam ji mohu zaslat. Pro komercni pouziti je potreba zaplatit $9.
(za ten konvertor samozrejme).

Na:
http://www.freetype.org/download.htm
jsou konvertory ttf2tfm, ttf2pk a ttf2pfb, ale zatim jsem je nezkousel.
Mozna ze spojenim techto konvertoru by bylo mozno ziskat jak mf
tak tfm s kerningem.

Petr Mach