garamond, bodoni

Daniel Krajcer Daniel.Krajcer at fad.phare.org
Thu Oct 28 23:03:23 CEST 1999

Vazeny pan Kvasnicka,

velmi pekne dakujem za info, aj za upozornenie na problemy s kerningom u
postscriptoveho pisma bodoni na CD od DTP Studia. S anglickymi pismami nie
je problem, ten je iba s cs fontami. Nie som nejaky velky odbornik v LATEX-e
a preto som sa zaujimal o hotove riesenia ake su k dispozicii pre tych par
postscriptovych pisiem ako times, bookman.., ktore mi funguju v CSTEX-e pre
DOS. Muselo by to byt perfektne, lebo to potrebujem na vysadzanie textov
literarnej povahy.

Este raz velmi pekne dakujem za odpoved
Daniel Krajcer