Velke obrazky v postscriptu

Standa Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Mon Oct 25 17:18:34 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

-> Kdyz si prostudujete PS operator image a operator filter (jen Level 2),
-> muzete si sam udelat kompresi FlateEncode (tu pouziva zip i gzip a neni
-> patentove chranena). Ja si to nekdy delam sam, kompresni program se da
-> napsat i v PS a komprimovany EPS vyrabim ghostscriptem. Pri zobrazovani to
-> v ghostscriptu chodi dobre, pri poslani do PS tiskarny HP LaserJet 4m to
-> nekdy havaruje a neni mi zcela jasne proc.

Pouzival jsem program pnmtops s volbou -rle (viz man). Na GS i na tiskarne
to chodilo bez problemu, pominu-li, ze tiskarne trvalo velmi dlouho
(radove desitky minut), nez vytiskla jednu stranku.

---sh

  Dept. of Physics, Faculty of Philosophy & Science, Silesian
  University, Bezrucovo nam. 13, 746 01 Opava, Czech Republic
  Tel.: +420 653 684 292               Fax:  +420 653 216 948
  E-mail: Stanislav.Hledik at fpf.slu.cz