Tlac na HP DeskJet

Alexandr Malusek malusek at hroch.ujf.cas.cz
Sat Oct 16 20:54:04 CEST 1999

comcpsla at savba.sk (Peter Slavkovsky) writes:

>      2. Tlaciaren HP DJ 970 obsahuje duplex. Zial ani po
> 	zadani volby double-sided (/d:l), ktora ma podla
> 	prirucky platit (napr. pre laserovu tlaciaren
> 	HP LaserJet III D) sa stranka nevytlaci obojstranne.
> 	Mate niekto skusenost ako sa da dosiahnut obojstranna
> 	tlac na tlaciarni ?

Nedavno jsem resil problem, jak z Linuxu oboustranne tisknout na Canon
GP215 (= digitalni_kopirka + sitova_tiskarna + scanner). Vyrobce
dodava drivery pro MS-Windows, pro Linux nikoliv. Nezbylo mi, nez
tisky na MS-Windows ukladat do souboru a analyzovat, protoze
technickou dokumentaci jsem nesehnal. HP technickou dokumentaci
dodava, viz napr. http://ac030.osu.cz/info/pcl.html, takze to mate
jednodussi ;-).

Po zjisteni odpovidajici escape sekvence, ktera tiskarnu prepina do
duplex modu, modifikujte zdrojovy kod dvihplj a je to ;-).
Odpovidajici PCL sekvence jsou uvedeny ve vyse zminenem dokumentu
(Ec&l1S, pripadne Ec&l2S). GP215 pouziva i vlastni escape sekvence,
ale tyto akceptuje take. Horsi to bylo s PostScriptem, ale to by nemel
byt Vas problem.

--
A. Malusek  (malusek at ujf.cas.cz)
UJF AV CR