Tlac na HP DeskJet

Peter Slavkovsky comcpsla at savba.sk
Wed Oct 13 09:52:50 CEST 1999

	Srdecne zdravim,

	rad by som poprosil niekoho, kto ma
	skusenost s tlacou na HP DeskJet atramentovych
	tlaciarnach v prostredi CSTeX-u cez dvihplj
	o radu.

     1.	Na tlaciarni HP DJ 970 pri tlaci
	600x600 dpi textu s obrazkom (perovka) nastava
	problem s pamatou. Volba  /om#, v ktorej
	sa udava velkost pamate tlaciarne v KB, je podla
	prirucky ku dvidrv 1.6g ignorovana pre modely
	tlaciarne deskjet (skusal som zadat realnych
	2000 KB, ktore ma tlaciaren a driver udaj ignoroval).
        Da sa nejako dosiahnut tlac podobnych stranok ?

     2. Tlaciaren HP DJ 970 obsahuje duplex. Zial ani po
	zadani volby double-sided (/d:l), ktora ma podla
	prirucky platit (napr. pre laserovu tlaciaren
	HP LaserJet III D) sa stranka nevytlaci obojstranne.
	Mate niekto skusenost ako sa da dosiahnut obojstranna
	tlac na tlaciarni ?

	Vopred dakujem za akukolvek radu, doporucenie.

	S pozdravom

			Peter Slavkovsky, VS SAV