Vkladanie bitmap do PS

Alexandr Malusek malusek at hroch.ujf.cas.cz
Thu Oct 14 15:23:59 CEST 1999

michlv at penguin.cz (Vladimir Michl) writes:

> A proc jste tedy nevytvoril vysledny eps primo v xv? Da se take myslim
> nastavit, jestli ma byt bitmapa komprimovana.

V xv 3.10a jsem nastaveni komprese bitmapy nenasel; bitmapu mi uklada
nekomprimovanou.

Spis jsem chtel zjistit, proc tiff2ps & gs nefunguje OK. Ne-okenni
prikazy se mi casto hodi pro konverzi vetsiho mnozstvi souboru a je
zbytecne, aby v tiff2ps nebo gs byla nejaka chyba.

Nicmene konecne jsem se dostal k vyzkouseni ImageMagick-u, o kterem mi
rada lidi rikala, ze je to dobry program. Zda se, ze meli pravdu :-).

Konverze z tiffu do eps:
$ convert GetMatIndSliceZ.tif im.eps

Sejmuti okna a ulozeni v eps formatu:
$ import file.eps

Bitmapa je v obou pripadech komprimovana.

--
A. Malusek  (malusek at ujf.cas.cz)
UJF AV CR