Vkladanie bitmap do PS

Vladimir Michl michlv at penguin.cz
Thu Oct 14 08:25:28 CEST 1999

On Wed, 13 Oct 1999, Alexandr Malusek wrote:

> Postup jsem vyzkousel, ale mam problem s tim, ze GhostScript nedokaze
> vysledny eps soubor zobrazit (pada na Segmentation fault). Pomoci xv
								    ^^^
> jsem sejmul okno (712x542, 24 bit. barevna hloubka) a ulozil ho v tiff
> formatu. Pak

A proc jste tedy nevytvoril vysledny eps primo v xv? Da se take myslim
nastavit, jestli ma byt bitmapa komprimovana.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl at seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *